Książka złodziejem czasu

"Nic tak nie zabija czasu jak dobra książka"

piątek, 29 kwietnia 2011

Stosiki: III/ kwiecień 2011

 

Pozwólcie, że pochwalę się nowymi nabytkami :)
O dołu:
- Dotknąć prawdy - pięknie wydana książka, bardzo dziękuję Wydawnictwu Mira :)
- Natalii 5 - czuję, że to będzie świetna książka :) Od Wydawnictwa Prószyński i S-ka
- 3 razy romans od Wydawnictwa Mira,
- Szczęściarz - moja pierwsza książka Sparksa :). Skutek wymiany.

Przy okazji, chciałabym życzyć Wam udanego długiego weekendu, wielu książek na ten czas, pięknej słonecznej pogody i radości ;)

6 komentarze:

Żadnej z tych książek nie czytałam, ale o wielu słyszałam. Jestem ciekawa co będziesz sądzić o książce Sparksa. Ja jeszcze nic nie czytałam tego autora, ale kto wie, może powinnam zacząć? :)
 
zazdroszczę Sparks'a
miłego czytania ;)
 
piękny stosik kochana. Pozazdrościć :)
 
Nawet nie wiesz jak bardzo chciałabym Ci porwać Sparksa ;) Piękny stosik ;) Pozdrawiam,
Pati
 
Stos wspaniały. Miłej lektury:))
 
Świetny stosik :) Zazdroszczę Sparksa :)
 

Prześlij komentarz