Książka złodziejem czasu

"Nic tak nie zabija czasu jak dobra książka"

sobota, 4 czerwca 2011

Majowy stosik 2011 r.

Wiem, wiem. Mamy już czerwiec. Jednak swoje zdobycze mogę Wam przedstawić dopiero teraz, ponieważ byłam na wyjeździe. :) Tak więc:




Od góry:


    1. W cieniu naszego domu – od Wyd. Mira,
    2. Dziennik nastolatki – od Wyd. WAM
    3. Pochwała brzydoty – jak wyżej, recenzja TUTAJ
    4. Wschodzący ksieżyc – od Wyd. Erica – niedługo zacznę czytać
    5. Zwiastun burzy – też od Wyd. Erica,
    6. Otchłań z serii Tunele – od Wyd. Wilga
    7. Głębiej – jak wyżej - recenzjaTUTAJ
    8.  Harjunpaa i kapłan zła – od Wyd. Kojro
    9. Dłoń pełna gwiazd – od Wyd. WAM
    10. (Nie)Umarli Księga 1 Jonas – od Wyd. Egmont – recenzja TUTAJ
    11. i księga 2 Arizona – też od Wyd. Egmont – recenzja lada chwila
    12. Syrena – wygrana w konkursie na blogu Słowa duże i małe
    13. Czerwień rubinu – od Wyd. Egmont – recenzja TUTAJ
    14. Kilka dni z życia Alice – od Wyd. Prószyński
    15. Córki łamią zasady – od Wyd. Bukowy las
    16. Szkoła, miłośc i inne diety – od Wyd. Otwarte
    17. Zimowy monarcha – od Wyd. Erica,
    18. Nieprzyjaciel Boga – to samo
    19. Excalibur – również od Erici
    Przepraszam za jakość zdjęcia,
    Życzę Wam pełnego radości i słońca weekendu! :)

12 komentarze:

Ja też chcę taki big stosik ! Zazdroszczę ;D Szczególnie "Syreny", "Czerwieni Rubinu" i książek Cornwell ;)
 
Nie, nie, nie, nie!!!!! To samo, co do De_Merteuil: nienawidzę Cię, bo przez Ciebie,żeby wyleczyć się z kompleksów, będę głodować i mieszkać pod mostem, bo wydam wszystkie pieniądze na książki. :P Zobaczysz, jeszcze będziesz mnie dokarmiać! xDD
 
Całkiem duuży stos.;D Kilka książek mam, a jeszcze więcej z pewnością znalazłoby sobie miejsce u mnie na półce.;D
Pozdrawiam!
 
Czerwień rubinu już na mnie czeka i mam wielką nadzieję, że pozostałe książki też przeczytam.
 
no, no :) imponujący stosik
 
interesujący stosik:) Ja bym bardzo chciała Syrenę, lecz nie do końca wiem, czy wydawnictwo mi ją podeśle:)
Pozdrawiam!
 
Ale wysoki stosik! Ciągle się boję, że się przewróci! :D
 
Super stosik, tylko pozazdrościć. Wygląda pięknie.
 
wielki stosik ;)
 
Leanne, a kto ostatnio szaleje z książkowymi zakupami? :) Jak czytam listy Twoich zdobyczy, to aż mi ślinka cieknie! ;)

Mieć książki to połowa sukcesu, trzeba jeszcze je wszystkie przeczytać. Szczęście że już niedługo wakacje...
 
Stosik imponujący, naliczyłam 9 pozycji, które bym chciała przeczytać :)
 
Padłam, wielkie stosisko :) Zazdroszczę "Zwiastunu burzy", brakuje mi do kolekcji książek Cornwella ;) Miłej lektury!
Pozdrawiam
 

Prześlij komentarz